U stelt vast dat u méér klant- of medewerkersgericht kan werken of dat zaken efficiënter kunnen worden georganiseerd. U weet echter niet goed hoe daaraan te beginnen of hoe het op een systematische wijze aan te pakken. U vraagt ons om de klanten- en medewerkersbril op te zetten en u praktischadvies te verlenen.
Een van uw andere klanten of medewerkers vindt dat zaken anders en beter kunnen. En spreekt u hierover aan. U besluit: hier moet iets aan worden gedaan!
U vraagt ons om een Frisblikoefening te doen. Die kan confronterend zijn. Maar in ieder geval leerrijk en inspirerend. Wie ermee aan de slag gaat genereert sowieso een nieuwe dynamiek in zijn onderneming!
Vanaf nu zijn we samen aan zet. U ziet wat wij ook zien. We gaan samen in zee. Uw bedrijf heeft immers baat bij een second opinion vanuit degene die uw bedrijf maakt of kraakt: uw klanten, uw medewerkers.
Uw bedrijf staat aan het begin van een boeiende tocht:
Klanten blijven veel meer "plakken" en brengen vrienden mee.